petak, 25. ožujka 2016.

Outfit 25.3.16.♥

Ćao,ovo je moj prvi post & za taj prvi post sam odlučila objaviti svoj outfit na ovaj proljetni dan. ♥♥
                                             
                                                           
                                                   • Majica - dobivena na poklon iz Italije
                                                   • Traperice - H&M
                                                   • Jakna - ZARA
                                                   • Čizme - DEICHMANN


                                                                       #1.  
                                             
                                                                           #2.

 #3.

                                                                           #4.

                                                                                #5.                                                                  

 #6.

                                                                             XOXO ♥

42 komentara:

  1. Super post!
    Pogledaj moj blog i zaprati me :http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Outfit ti je savršen :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno!♥ Zapratit ću te.☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično. Mislim da je bilo bolje da si nam se u prvom postu predstavila malo bolje ali i ovo nije loše. Stekla sam utisak da će ovo biti blog o modi i trendovima po prvom postu. Ispravi me ako grešim :) Moram pohvaliti slike a i tebe. Odlično si ispala na njima :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na savjetu.I da,dobro si pretpostavila haha ovo će biti takav nekakav blog.♥☺

      Izbriši
  5. Odličan post,ja bih volela da si se više predstavila,ali dobro.Outfit mi se sviđa i jako je dobar ♥

    Poseti moj blog i učlani se,uzvraćam ♥
    bogdanascupcakes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A tek sam nova ovdje haha ali svejedno hvala. Naravno da ću te zapratiti! ♥☺

      Izbriši
  6. Presladak outfit, srecno u daljem blogovanju. :)♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan outfit, draga! Srećno! :-)♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidja mi se mnogo jakna :)) nemoj da krijes lice :D


    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,a ovo za lice haha bolje mi je ovako.♥☺

      Izbriši
  9. Super je kombinacija ♥
    Srecno sa radom na blogu ako zelis da se pratimo medjusobno javi mi
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicna kombinacija, jakna mi se bas dopada :-)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu !
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti ! <3

    POSETITE MOJ BLOG & UCLANITE SE, UZVRACAM :-*
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, lepotice. Blog ti je stvarno divan, nastavi da ga pišeš ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Blog ti je divan!Samo tako nastavi i daleko ces dogurati.Sto se tice posta,ousfit je prelep kao i slike!Odlicno :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post! Preporucila bih ti samo da ne krijes lice rukama :) Zelim ti svu srecu sa blogom! <3

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post, odlična kombinacija, farmerice su ti goal, želim t puno sreće. Tu je moj novi post, ako želiš pogledaj i učlani se uzvratit ću ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/03/trenutrna-korpica-sminke.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post, kombinacija ti je bas lijepa. Srecno sa blogovanjem. Evo linka od mog bloga pa se uclani ako zelis, ja na tvoj blog vec jesam :*

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. love the outfit!
    follow on GFC? kisses
    Follow me on INSTAGRAM! // therunwhy.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaknica je predivna!
    Samo, ako se misliš baviti outfit postovima nema sakrivanja lica jer te ljudi onda neće shvatiti ozbiljno u smislu napredovanja tvog bloga. Ne mislim ništa loše nego od bloggerice bloggerici, a znaš i sama da kolege uvijek daju najbolje savjete. :)

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pokušat ću se držati tvog savjeta! ☺♥

      Izbriši
  18. Outfit je predivan!
    Pratim te na GFC nadam se da ces uzvratiti! :)
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  19. Puno sreće u nastavku blogovanja. pratim te na gfc, nadam se da ćeš me pratiti takođe xoxo

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Follow me via gfc and i follow back :) Love your pics!
    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  21. Super.Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  22. Hejj nominovala sam te za TLA, pa ako zelis uradi ga :*

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši